bip

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

c) utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

  1. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  2. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a)      „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;

b)      pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;

c)       „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;

d)      „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;

e)      „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

  1. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  2. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  3. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  4. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

header

Szanowni Państwo,
 
w okresie wakacji sekretariat szkoły jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 13.00
 
W zawiązku z sytuacją epidemiczną podajemy terminy i zasady zwrotu nut i instrumentów oraz wydawania świadectw

Uczniowie klasy 6 i IV

Zwrot nut i instrumentów (instrumenty odbierają kierownicy)

23 06 2020 r.(wtorek)         14:00 – 15:00   sekcja klawiszowa (nuty)

                                                    15:00 – 17:00   sekcja smyczkowa

                                                    17:00 – 19:00   sekcja dęta

 

25 06 2020 r.                          wydawanie świadectw uczniom kończącym szkołę (kl. 6 i IV)

                                                    14:00 – 15:30 – sekcja dęta

                                                    15:30 – 17:00 – sekcja klawiszowa

                                                    17:00 – 18:30 – sekcja smyczkowa

                                                    lub po umówieniu telefonicznym w czasie wakacji
                                                    sekretariat czynny w dni powszednie 9 – 13

 

Wydawanie świadectw promocyjnych (pozostałe klasy) w sekretariacie szkoły
wyłącznie po uprzednim umówieniu telefonicznie terminu

26 06 2020 r.                          w godzinach 9 - 21

29 i 30 06 2020 r.                  w godzinach 9 - 16

Lipiec, sierpień                        według indywidualnych ustaleń (sekretariat czynny w godzinach od 9 – 13

 

Uczniowie klas 1 – 5 i I – III pozostawiają nuty i instrumenty na wakacje bez potrzeby prolongaty i posiadania obiegówki

 

Zasady wejścia do szkoły

  1. Na teren szkoły wpuszczany jest jednorazowo 1 uczeń (lub rodzic)
  2. Przy wejściu obowiązkowo należy zdezynfekować ręce.
  3. Obowiązuje założenie maseczki.
  4. Pracownik szkoły odnotowuje z imienia i nazwiska osoby wchodzące i wychodzące
  5. Zabrania się wejścia do szkoły osobom chorym, oraz odbywającym kwarantannę
  6. Oczekujący na wejście przed szkołą obowiązani są zachować „dystans społeczny” (min. 2 metry)